Please select your preferred language:

Escadra е вносител на автомобилни багажници и вериги за сняг Thule, тегличи Bosal и хладилни чанти Waeco
 
Tърсене:
 
 
  • Коли под наем от Car Rental Bulgaria

Тактическа и стрелкова подготовка
Оборудване за Кемпери
DPF филтър - край на проблемите
DPF филтър - край на проблемите
900 лв. с ДДС
Количество:
*цената е обявена за ваше улеснение, но не гарантира наличността на всички показани продукти. Провери за наличност преди на поръчаш!

Описание  

Марка: DPF филтър

Описание: DPF филтър - край на проблемите. Трайно решаване на проблемите с ДПФ филтъра на вашата кола. Софтуерно решение, диагностика, премахване на филтри за твърди частици и катализаторите, фап и дпф за всички автомобили. 

Трайно решаване на проблемите с ДПФ филтъра на вашата кола. Софтуерно решение, диагностика, премахване на филтри за твърди частици и катализаторите, фап и дпф за Mercedes-Benz, Audi, Volskwagen, Skoda и още много марки автомобили.
След приемане на високите изисквания на ЕК за ниски емисии на CO2 на повечето дизелови автомобили се наложи и монтиране на допълнителен филтър за твърдите частици, които се отделят от саждите на изгорелите газове.
Качеството на дизеловото гориво обаче в България е такова, че филтрите за твърди частици на глояма част от автомобилите само след няколко хиляди километра започват да се запушват и след дълго регенериране вкарват автомобила в авариен режим. 
При честото регенерирането на ДПФ филтъра обаче се явява и друг много по-сериозен проблем, за който много от оторизираните сервизи не дават информация. При регенерацията на системата турбината е подложена на екстремно нагряване, което много скоро се отразява на работата и и дори в много случаи отказва да работи преди самият DPF филтър да се е запушил напълно. 
Друг сериозен проблем, който се случва при сериозно запушване е и взривяване на филтъра, което може да доведе и до заплалване на автомобила. При регенериране горивната помпа подава 3 пъти повече гориво, което има за цел да повиши температурата до няколкостотин градуса, така че да изхвърлят натрупаните частици във филтъра. Да, това работи, но само в началото. На по-късен етап когато филтъра е запушен регенерацията на системата обаче не може да постигне ефекта заложен в софтуера на колата и започва порочен кръг и постоянно вкарване в авариен режим.