Please select your preferred language:

Escadra Bulgaria English version web pageEN | Bulgaria

Escadra in DeutschDE | Bulgaria

Escadra in RomanianRO | Bulgaria

Escadra е вносител на автомобилни багажници и вериги за сняг Thule, тегличи Bosal и хладилни чанти Waeco
 
Tърсене:
 
 
  • Коли под наем от Car Rental Bulgaria

Тактическа и стрелкова подготовка
Оборудване за Кемпери
Гаранция

Гаранция
Всички стоки предлагани от ESCADRA.bg са нови, доставени от производители, официални вносители и дистрибутори. Всеки продукт предлаган от ESCADRA.bg е с изрично указан гаранционен срок на производителя. За гаранционно обслужване, Клиентът може да се обърне свободно към съответния гаранционен сервиз, отбелязан на гаранционната карта на всяка закупена стока.

ESCADRA.bg гарантира, че към момента на изпращане продуктът няма недостатъци, които да намалят стойността му или годността му за обичайна употреба.

Веднага след пристигането на доставката, но не по-късно от 3 (три) дни, клиентът следва да провери дали тя е пълна и дали доставените артикули имат някакви недостатъци.

В случай на отчетени недостатъци при получаване на стоката, клиентът следва да уведоми незабавно ESCADRA.bg за вида и количеството им.

Гаранционният срок започва да тече от момента на изпращането на пратката.

Гаранция не се изпълнява при дефекти, причинени от нецелесъобразно използване на продукта, наднормено натоварване или употреба в разрез с предписанията на производителя в гаранцията и техническите характеристики на стоката. Рекламации При получаване на стоката следва да проверите за несъответствия: констатирани липси, дефекти на стоката, несъответствие с обявения размер, несъответствие с обявената търговска марка. В случай, че установите такива следва да направите рекламация по реда на чл.125 от ЗЗП. При гореспоменатите констатации за несъответствие, следва да предявявите рекламция съгласно Чл.112 и Чл.113 от ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ - в сила от 10.06.2006 г. (Обн. ДВ. бр.99 от 9 Декември 2005г.). Привеждането на стоката в съответствие се извършва в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя. При проява на скрити фабрични дефекти и липси, следва да направите рекламация след установяването им в рамките на срока съгласно чл.126 от ЗЗП, който започва да тече от деня на получаване но стоката.