ЛЮБИМИ ПРОДУКТИ

0 продукта

МОИТЕ ПОКУПКИ

0 продукта

Новини

Thule Dynamic 800 на първо място и при ADAC тестовете за качество

07.12.2011

Thule Dynamic 800 на първо място и при ADAC тестовете за качество!

Какво очаква шофьорът от една добра кутия за багаж не е тайна – голямо количество обем, лесен монтаж и демонтаж, лесно поставяне и сваляне на багажа, солидна изработка и защита от кражби – и всичко това на достъпни цени.

ADAC тестовете са доказана гаранция за качество и здравина на кутията. Този път са тествани осем модела автомобилни багажници среден и висок клас в лаборатория и на тестова писта, за да бъде определен най-добрият избор. Качеството обаче си има цена и на тези тестове си личи предимството на кутиите с по-висока цена (с изключение на Mont Blank Vista) от тези в средния клас. Основен фактор е, че багажници с цени по-високи от 600лв. се обработват значително по-дълго и се отличават със сложни и детайлни решения.

Победителят и на този тест са кутии Thule Dynamic 800 с отлични резултати и поведение на пътя и в тежки условия. Thule Dynamic e окачествен от ADAC тестовете като съчетание от много добра аеродинамика и здравина. От кутиите среден клас 3 багажника могат да бъдат класифицирани на ADAC теста като „добри” - Family Jetbag 455 на ATU, Hapro Probox 460 и Kamei Husky XXL. Оценките на Husky XXL се отличават с това, че са високи във всеки един детайл. Не напразно кутията беше и номер едно по продажби в Германия според престижното издание Autobild.

Подреждането на багажа в кутията и монтажът са от изключително значение за доброто настроение преди ваканцията и сигурността по време на път, но отново само Thule Dynamic 800 моделa и Atera Certo могат да бъдат лесно натоварени с багаж и монтирани на стандартен багажник за покрив. При другите модели е не само трудно, но често задължително има нужда от помощник. При моделът на Atera обаче има друг проблем – изключително лесната система за монтаж на кутията не позволява пълна здравина на захващане, при което кутията лесно може да се подхлъзне по багажника при опасни маневри. Същият проблем е налице и при Daytona 500 и МАC, които показват пълна липса на стабилност при тежки пътни условия и спиране. В случайте с Daytona 500 – в зависимост от монтажа цялата кутия и багажа в нея излитат във въздуха.

Пълните резултати на ADAC

лого ESCADRA

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политика за защита на личните данни.

ПРИЕМАМ